marți, 16 martie 2010

Scrisoare pentru Doamne-Doamne

Da Doaamne SOARE, ca de zapada, iti spun sincer ca m-am saturat! Stiu, la fel de bine, ca pentru Tine, parerea noastra si mai cu seama parerea mea, nu prea conteaza, dar totusi indraznesc sa te rog sa dai soare si zile calduroase!

Nu stiu daca ma vede cineva, dar Tu cu siguranta mi-ai vazut zambetul larg de azi-dimineata, cand in ciuda ceasului care a sunat la 7, m-am trezit cu zambetul pe buze, caci soarele asa lesinat cum era, a ajuns pana la sufletul meu! Eram fericita pentru ca speram ca de azi zapada sa dispara din peisajul mioritic!

Dar de unde? M-am plictisit sa ma joc de-a primavara si de-a iarna! Uite primavara, nu-i primavara, intr-o zi soare, in urmatoarea zapada cu nemiluita. Nici pe nenea meteorologul nu-l mai cred, pentru ca intotdeauna minte! Nu mai suport sa-l aud spunand "de maine se incalzeste". De maine e de cateva zile si de incalzit nici vorba! :(

Da Doamne soare si caldura! Iarna tot avem de cateva luni bune!!!

Un suflet care crede in Tine!

2 comentarii:

  1. Sunt tare curioasa, oare cum o sa "sune" scrisoarea pentru Doamne - Doamne prin iulie, august? Nu imi ramane decat sa astept pana atunci si sa iti citesc blogul in continuare! Inspiratie multa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu acum cu va suna, dar o sa citesti atunci :P

    RăspundețiȘtergere