vineri, 2 aprilie 2010

Ramai in Lumina!

Imi doresc ca toti sa primiti Lumina care sa va patrunda in suflete si linistea sa va insoteasca un an intreg!!! Nu am sa va spun sa fiti mai buni, pentru ca NU vreau sa fiti buni doar de Sarbatori! Chiar nu!

Sarbatori luminate alaturi de familie si cei dragi!
Sper "sa ne reauzim candva, undeva departe!" :).

La final am sa va las sa ascultati ceva frumos, ceva care pe mine m-a miscat profund! Va las sa-l ascultati pe Vali :) pe care vreau neaparat sa-l felicit!!! BRAVOOO!!! ;).



Sa aveti un Paste Fericit, imbelsugat dintoate punctele de vedere, dar in special din punct de vedere SPIRITUAL!!!

2 comentarii:

  1. Sa ai si tu Un Paste minunat iar Invierea Domnului sa iti aduca liniste in suflet si multa sanatate.
    O voce cu adevarat deosebita, pacat ca o fost asa putin.
    O fraza, frumoasa si memorabila in acelasi timp, care mi-a adus un zambet larg si o multime de amintiri...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Vally! Paste Luminat sa ai!

    Fraza asta nu-mi apartine ;), dar imi trezeste amintiri dragi!

    RăspundețiȘtergere