luni, 22 martie 2010

An Education (2009)

Ce repede a trecut weekend-ul!!! Aveam planuite foarte multe chestii, dar nu am reusit sa fac mai nimic din ce mi-am propus. Clar e ca am avut parte de ceva evenimente neplacute care mi-au pus capac. Asa am decis sa ma odihnesc mai mult.

Printre cele multe, aveam in gand sa vad vreo 4 filme. Am reusit sa vad doar unul singur.

An Education (2009). Nu am mai vizionat de ceva timp un film care sa ma prinda asa! Mi-a placut povestea filmului, personajele si muzica franceza :).

Povestea celor doi m-a facut sa zambesc trist si sa-mi spun(cu voce scazuta) "Uite ce poate face iubirea din om", iar spre final, adica, atunci cand Devid este descoperit, visul devine cosmar intr-o clipita..

Trebuie sa recunosc faptul ca nu m-am asteptat la un asemenea final, parca fortat. Adica, ea ii descopera secretul, evident se despart. El dispare,iar ea isi vede de viata ei..

Cu siguranta merita vazut, asa cum si celelalte 3 filme planificate merita vizionate..intr-o zi :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu